מדיניות החזרות, החלפות וביטולים- Greensense
ניתן לבטל את העסקה באמצעות פנייה טלפונית/ דואר אלקטרוני/ דרך האתר לשירות הלקוחות של האתר.
אין אפשרות להחזיר/לבטל מוצרים בייצור אישי / מוצרים שאינם מוצרי מדף .
במקרה שהביטול אושר, באחראיות הלקוח להשיב את המוצר לחברה לפי ההוראות המפורטות –
מוצר עטוף ותקין בשלמותו אשר נפתח יחד עם הלקוח במקום ההחזרה ונמצא תקין.
ההחזרה תבוצע למחסני החברה במושב אחוזם – משק 9 .
בנוסף ייגבה דמי ביטול בגובה 5% מעלות העסקה המקורית או 30 ₪ הנמוך מביניהם. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר. (בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981)
במקרה של ביטול העסקה כולה, החברה תחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה, בקיזוז דמי הביטול על בסיס התשלום ואמצעי התשלום ששולם בפועל. יש לשמור על אסמכתא בגין ביצוע העסקה.
במקרה של ביטול/ החזרה/ החלפה של מוצר אחד מתוך עסקה רבת מוצרים, החברה תחזיר ללקוח את מחיר המוצר במלואו, בקיזוז דמי הביטול כפי שמופיעים בסעיף 1. ההחזר יבוצע על בסיס התשלום ואמצעי התשלום ששולם בפועל. יש לשמור על אסמכתא בגין ביצוע העסקה.
לקוחות אשר ירכשו באתר באמצעות כרטיס אשראי מסוג דיירקט לא יוכלו לקבל החזר כספי לכרטיס זה. במקרה כזה לא יתאפשר זיכוי כספי אלא החלפה בלבד.
במקרה של ביטול/ החזרה/ החלפה של מוצר שנקנה בעת שהיה במבצע, יקוזז מחיר המבצע מסכום ההחזר שיינתן ללקוח או חלקו היחסי באחוזים.
הזכות לביטול העסקה לא תחול במקרים הבאים:
מוצרים שלא נרכשו באתר.
מוצרים שהוזמנו ו/או הוכנו ו/או נארזו במיוחד עבור המזמין.
מוצרים אשר אינם באריזתם המקורית או שנעשה בהם שימוש.
מוצרים אשר ניתנו ללא תמורה כספית, כגון; מתנות, הטבות.מדיניות ביטולים ע”י האתר:
האתר יהיה רשאי לבטל את העסקה
אם נפלה טעות במחיר .
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה שלא במתכוון את תיאור המוצר ו/או את מחירו.
ט.ל.ח